stina <3 bowla

som rubriken säger: stina älskar att bowla! :D<3<3<3<3

heeeeeeeeeeej:)
det har varit en svinkul kväll! :D men vi börjar från början..

jag åkte till kalix med tiina och sanna, fast var rättså osocial med dom. för sara ringde å så snacka jag med henne hela vägen till Kalix :) när vi kom dit for vi å bowla, vi var där 1½ timme och jag lyckades göra 1 strike och 1 spare! :D riktigt duktig var man ju ;) sen for vi å käka å fick medaljerna från 97-serien. haha och ett papper på hur många träningar man har varit på.

Ella hade mest , 65/68. den som hade näst minst var Ida, 48. haha och så kommer jag där med 8 *asg* xD

haha elin kom hit nyss och en stund efter de komer pappa hem (full) ;)

 

Pappa: EEELLLLIIIINNN! (och låter värsta sur!)
Elin: ja? (och låter värsta töntig!)
Pappa: är du här? (och låter värsta snäll och gullig)
Elin: jaa...
Pappa: okeeeeeeej...  hahahahaha! ;)

och pappa ville köpa elins keps xD
                                                                         en aaaaaaning hyper :D men de bjuder jag på!




nu snart film,
pussåkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0