summertime

hejsan-svejsan i lingon-skogen!

det märks att de närmar sej skolavslutningen som idag tex... första timmen skulle vi göra klart grejer vi hade i bänken. sen var vi ute å slappa till lunch, och när vi kom in flyttade vi på bänkarna å så fick vi gå 1h innan idrotten började (y) så låg å schteeeekteeee lite på ip före :)
efter skolan for jag hem å just när jag höll på somna så kommer matilda! tur som satan. (när jag sover på dan får jag en extreem huvudvärk resten av kvällen :/) och så gick vi till modehuset å köpte min klänning <3<3<3 å den är så fin! och så hittade jag ett linne jag också ville ha, haha så nu är de bara att försöka övertala mamma. och sen när matilda stack så somnade jag iallafall ;s ;)

 

nu börjar snart vampire diaries, så OVER AND OUT! ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kom förresten på att ja skull fråga om du ska på morsdagsmiddan! Ska du de? :)

2010-05-27 @ 21:42:52
URL: http://dollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0