Underbar daaaaag!

idag var skolan seeg, hellst eftersom jag började känna mej sjuk mot slutet. menmen, de gick iaf.
men när jag kom hem tog jag tempen, FEBER! så då tyckte jag synd om mej själv (för vill absolut inte bli sjuk nu, skulle ju göra min bowling-debut imån!) så gick å kollade lite oth.

men så var de ingen som kunde ta hand om pilgrim, och han vilade igår. så knaprade i mej lite alvedon och for sen till stallet, och fyyyyyfazen vad kul de var! :D red barbacka och hoppade lite å allt, haha elin blev helt chockad!, linns pappa fotade så de kommer kanske nån bild nån gång :) och nu är de helt officiellt! - nutella ÄR mer rädd för vatten än pilgrim ;) fast pilgrim är rädd för postlådor, helst såna med stenar på x) haha, min snuttegubbe<3

men jag ska nog till skolan imån om jag mår så bra som jag gör nu!, stallet gjorde mej frisk! :D men vi ser ju imån. hojja, vill verkligen bowla! aja, nu ska jag gå ner å proppa magen med tiigerkaka *mums*.

 

pussåkram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0