vårkonserten (Y)

hejsan svejsan alla rumpslickare! :)

vi kan börja med ett dagens bästa; Jag är inte längst i klassen! :D

idag efter skolan for jag hem å bakade en äppelkaka med mami :) den blev god, ska snart gå och bjuda elin på en bit :) och hon tycker de är snällt av mej! haha.  Sen for jag och kollade vårkonserten, 7orna & 8orna och hedenäsets högstadie (?) var klart bäst! :) sen drog jag, matilda och elin till finnelainen å köpte en godis ;p haha men god var den iallafall (y) och sen kom vi tillbaka till svennelandet å tog lite bilder :), vill ni läsa en mer detaljerad verson... så får ni gnälla på elin :) nu ska vi å dusha och sen blir de plugga till musikprovet å sova.

pussåkram♥









Kommentarer
Postat av: matilda

usch! Jag ser ju ut som jag vet inte vad :s blääää.. snääällla ta bort "as-garv" bilden! (a) <3

2010-05-18 @ 16:39:43
Postat av: kalla ;DD

jaha tack då var inte 6:ORNA ''bra'' då ?? och dom andra....?:((((



:))

2010-05-19 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0