11 november = 11/11 :)

Skolan idag var väll ingen höjdare precis, har oroat mig hela dagen över svenska provet och så var de huuuuuur enkelt som helst! Haha :p Och på temat såg jag att svenska sagorna ska lämnas in på tisdag så får ta hem den över helgen :)
Träningen idag var helt otrolig! Inte hela, men i början och i slutet. Vi körde "50" och jag klarade det!, har inte gjort de förut :). Sen i slutet körde vi 45an och jag pressade mig så hårt att jag fick rysningar i hela kroppen i slutet medan jag sprang! ;s ;) Haha! Sprang mycket snabbare än jag brukar (y) :)

Snart är de Vampire Diaries också, sista avsnittet på säsongen :( (n)

Puss på er världens finaste människor! ♥


Tagga Lena Hannu kurs på lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0