griskallt ;s

Red ut med Elin idag :) Det var jätte kul fast svinkallt! Vi red förbi Blosans grav och till vattenfalls "galoppbacken" :) , där rejsade vi lite också! :D Och Pilgrim hoppade rakt in i skogen på exakt samma ställe som han gjorde när vi var där sist x') Tönten...

Och vi fotade ponnisarna i hagen så dom bilderna kommer nog imån nångång när Elin skickar :)

Och sen som de står i de tidigare inlägget kom jag inte in i vårat hus så stannade i stallet, fotade Elin, Matilda S och Matilda E lite när dom red och sen satt jag i baracken och läste Bridget Jones Dagbok (y)!
Hade tänkt smörja men mina svampar var helt sabbade för att någon jävel varit och tagit och använt dom utan att tvätta och sätta tillbaka dom! ;@ Antagligen samma jävel som använt mitt läderbalsam. Jag HATAR när folk tar andras saker, även fast man har skrivit namn och allt!

Sen; Desperate Housewives och Cougar Town :) Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0