HAHA!

Ellen - Tack! :)




Träningen var sådär jobbig idag och benen var sjukt sega och det blev även armarna efter armhävningarna! Usch ;s
Sen kom jag hem och är ensam och orkar inte laga mat fast jag är skit hungrig! Vi har bullens pilsnerkorv men inge korvbröd och jag vill inte ha bara korv.. Ringde åt pappa, tänkte han var i ötå så han kunde fara och köpa korvbröd åt mig men han var tydligen i Happis ;O

Sen skulle jag och dusha, är helt super-töntig när jag är ensam hemma på kvällen, så låste dörren, sprang och tände ALLA lampor i hela huset och satte på mammas stereo på värsta hög volym! Haha. Sen gick jag ner i källaren och i dushen var det en spindel ;s Fast är ganska stolt för jag dödade den och sen vågade jag ännu dusha! :)

Nu ska jag gå ner till tvrummet och stanna där tills mamma kommer hem :p och sen blir det att se Greys Anatomy. Puss ♥


Haha favorit i repris! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0