HAHA :D

För någon månad sen satt jag och Jim och disskuterade vilka skräckfilmer vi tyckte var bra, och varenda gång jag sa någon film skrattade han bara åt mig! ;o Men nyss kom han upp på vinden och frågade om jag sett Paranormal Activity.

Jag - Jaaa....
Jim - Vad tyckte du om den?
Jag - Ganska dålig..
(Skrev på bloggen om att jag inte ens tke den var läskig)
Jim - Ofta? Jag tyckte den var skitläskig!
Jag - Haha, nä? ;o
Jim - Jo, jag vågade inte se hela förrän 3jde gången den var på tv!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH! xD Han typ såg först dom 30 första minuterna, sen liiiite till och så såg han lite i slutet och till sist vågade han se hela! Hahahahah ;'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0