Jag och Matilda suger på att sälja lotter!

Idag var det ju första advent! Jippie, snart jul! :)
Vaknade rätt tidigt och kollade lite tv, sen sålde vi fika och bröd utanför Modehuset.
Sen var jag och kollade en match, Överkalix 98 mot Ötås 98:or :) Ötå vann.
Och sen var jag och min älskade Matilda och sålde lotter i de underbara Turovara (stavning?)
Haha fast de gick inte speciellt bra, vid ett hus lät det såhär:

Matilda - Hej vill du hahahahhahahahha.
Och hon skulle fråga: Hej vill du köpa lotter? x)

Så kan de gå! Nu blir de mys framför tven. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

Du glömde ju skriva att du höll på glömma att ge växeln juh! ;) hade jag inte sagt nå så hade hon ju inte fått sin 5:a..

2010-12-01 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0