Lena kurs :)

Red kurs på Pilgrim idag då... Och det gick hemskt dåligt! Haha. Förstod typ inte alls vad jag skulle göra förrän efteråt. Men de är ju oftast så när man rider för en ny tränare, alla är ju olika :) Men nästa gång går de bättre! (y)
Pilgrim var iallafall söt med fläta i luggen, ny-smort träns och de fina äppelgröna schabraket :') Haha, de är ju det viktigaste!

Nu har jag dammsugit vardagsrummet och hallen, som jag lovade mamma. Och snart ska jag med pappa och handla :) Sen blir det en lugn kväll och imorgon bär det av mot Gällivare! :) Taggad till max! Kul att möta ett lag man aldrig mött förut! :D

Pussåkram♥



Exakt såhär såg vi ut :) minus säkerhetsväst, och luddet i nosgrimman. Och så hade jag mitt eget spö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0