Me gustan los chicos :)

Skolan var lite rolig idag :) Haha jag tror Hasse tke Lisa sjöng fint! (y) Sen hade vi gruppspel också, Oskar spelade med oss idag också och det gick ganska bra! :) Sen skyndade jag mig till syslöjden och sydde klart mina shorts, fast dom blev ganska fula :(

Var nyss på utvecklings samtal, gick jävligt fort! :D Haha och när Minna frågade om man hade nå "frågor eller funderingar" så kommer pappa ba; Ska det vara någon julfest? HAHAHAHA xD

Nu blir de att ta det lugnt och till kvällen Desperate Housewives och Cougar Town! ♥


Kommentarer
Postat av: ellen :)

aaaww vad söt bild :D <3

2010-11-23 @ 21:37:03
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0