Onsdag.

Idag när jag kom till träningen frågade Linnea om jag hade tagit med svenska häftet hem eftersom vi har prov imån, och de hade jag inte! x) Haha så sötLisa skrev av allting från sin bok över på ett papper till mig (y) :) Och de var inte speciellt lite! Haha.
Frida tränade oss idag coh vi körde först moves, som jag suger på! (n) Och sen tävlade vi lite i våra femmor som vi spelar i :) Vi körde match mot varann och skottgrejs typ :) Vi, blåa, vann alla matcherna och dom andra, regnbågarna, vann alla skotten! :)
Och när man förlorade fick man straff, 45 dips.
Haha och så säger Sanna;
- Ska vi göra strips? :D
Haha fail! ;) Skit jobbigt var de iallafall, mina armar höll på dö! Kommer ha en djävulsk träningsverk imån. Sen så gjorde jag en fin liten vurpa också så har såna där svidande små skrapmärken, på ena knäet och ena armbågen, och de jävliga med dom är att dom inte slutar svida förrän dom är helt borta! ;s

Nu ska jag göra SO-läxan, spanska-läxan och plugga till svenska-provet :) Haha allting började på S! :) Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0