Uteritt :)

For till stallet vid 12 tiden och red ut med Elin och Nutella och Linn och Dana ;) Eller Linn red inte, hon ledde Dana. Vi red till galoppbacken och sen runt där så vi kom tillbaka i gamla ökx-skogen :) 2h tog de och vi red minst 1 mil! (y) Och Pilgrim bockade 2 ggr och Nutella bara en halv..... Inte bra, inte bra....

Sen var jag tvungen att gå hem och samtidigt så passade jag på att gå till bibblan och hämta ut Svart ängel. Det är den fjärde boken i House of night-serien. Har inte hunnit läsa speciellt mycket men hittills är den hemsk! Haha.

När jag sen kom hem var de bara byta om och sen iväg på träning, var helt seg å allt och så körde vi evigheten och vi var bara 2 pers vid varje hörn :( Jätte jobbigt, ville typ bara gå och dö :p

Nu ska Elin snart skicka bilderna frän igår? och sen ska jag ta och mysa ner mig i sängen med min bok och .... någonting gott! :)  Pussåkram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0