Oturs dag eller vad?! :o

På orienteringen var vi i skogen 1 h och 40 minuter ;o Och just när vi var på väg tillbaka ser vi en tjej med ljust långt hår inne i skogen och hon pratade med någon, antagligen hennes kompis. Så vi blev glada! Ba yes vi blev inte sist! :D Och så kommer vi tillbaka och frågar Maria vem som är kvar i skogen, och vad svarar inte hon? Jo, Jonas Vedestig och Johan Anttila! x) Haha! Fyfan vad vi suger!
Sen försökte jag ju sälja dom där jävla kakorna! 3 ynka personer tyckte att basketen var värd att sponsra ;s och jag märkte att gamla Ötå-bor är sjukt otrevliga, som en gubbe ba; "Jag har en hustru som bakar!" Helt drygt å allt. Och sen i ett hus så var de en annan gubbe som öppnade och han såg värsta snäll ut, och så säger han; "nej tack vi ska inte ha något." på ett snällt sätt. Och samtidigt hör man hans fru skrika; "VI SKA INTE HA NÅGONTING!" som nått jävla cp ;o
Och i stallet när jag skulle ta in Pilgrim så bara GLÖMMER jag att stänga grinden ;o När Ella och Nutella stod där! Hur fan kan man glömma att stänga grinden?! Helt otroligt!!!! Och så gick de bajs att rida, först var gubben stel som en pinne och sen när han väl börjar mjukna upp börjar jag må illa! Så gungningarna när ponnyn gick hjälpte ju inte precis :(
Nu blev de för deppigt så nu ska jag duscha och dricka något varmt och sen lägga mig och sova så jag orkar upp imån. Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0