Seg dag!

Elin - Haha, fast dom var inte ens goda :( ;)





Idag var skolan sämst. Hatar måndagar! Sen var de träning och de gick sjukt dåligt. Asså orkade typ inget alls å så körde vi ALLT jobbigt, knän, mage, armar, rygg, evigheten och 45an ;o Fyfan! ;p Och på ridlektionen red jag Julle, och de gick ju som de gick. Haha han typ galopperade över bommarna två och två och de var helt galet. Fast innan de, när vi travade igång gick han riktigt bra ett tag :) (y). Och nu har vi fått 50 lotter som vi ska sälja från stallet också  (n) och när jag kom hem och skulle duscha så var de en ganska liten svart spindel just utanför duschen och den klarade jag av att döda med mammas schampo flaska men sen fick jag syn på en till likadan i ett nät i duschen och då fixade jag de inte och sprang upp till mamma som en liten barnrumpa! ;@ Blir så irriterad på min feghet!
Jag kan lugnt säga utan att ljuga att min måndag har varit allt annat än perfekt!
Julle :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Dom var ju visst goda! :D

2010-10-04 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0