Snart så!... :)

Tina och Sannas hus var jätte fint! :) Jätte god mat och fika hade dom också! (y) Blev så mätt att jag vart tvungen att knäppa upp byxorna ;) Vi kollade en film och sjöng lite singstar och sen körde vi mörkerkuragömma ute i mörkret och duggregnet :) Mysiigt <3 Åkte hem med Davida och Ella sa att jag stängde bildörren bra! :D , ....

....  en dusch och ett svidande skärsår i knävecket senare sitter jag här :) Haha! Känns som en lördag idag så har lixom inga planer på att lägga mig ännu :) Vill kolla film men vet inte vilken... Har ganska många osedda att välja på :p

Nu ska ni få lite crappy mobilbilder och sen är de film nästa! :)



Sofie rockar loss till en ABBA-låt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0