you suck!

Tycker verkligen inte om måndagar! Fast idag hade vi ingen biologi för vi var på teater på folketshus. Sjukt tråkig och seg var den, höll nästan på somna! Sen hade vi bara idrott innan vi slutade och jag skulle inte vara med på idrotten så Rune sa att jag fick gå hem :)

Var inte med på träningen heller och for inte till stallet för jag vill bli frisk nu så då är de lika att ta det lugnt. Men min pappa är helt OTROLIGT korkad! Han typ tänker tvinga mig att stanna hemma imån, haha. Han tror att förkylning och feber är samma sak, och eftersom vi har SO och ska se fortsätta se Troja vill jag ju fara till skolan. ;)

TV-kväll blir de nu iaf, Chuck klockan 8 och sen bara rullar det på :) Puss♥



Haha ni får passa er så inte Ruffi kommer och biter er! :D Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0