:)

Har nyss käkat och före de var de ju träning. Haha idag på träningen stod vi på ett ben och skulle böja oss ner, alla var typ helt koncentrerade och så hör man en duns och när man kollar upp ser man Sofie (som stod under en korg) som ramlat omkull när hon böjde sig för djup ner x) Haha :)<3!
Och idag blev jag inte sådär slut att benen bara vill vika sig, utan jag blev bara trött! I hela kroppen, som att jag ville sova typ :s Haha orkade inte ens lyfta händerna för att skjuta! ;)
Nu ska jag färga håret, resultat kommer senare! :D ♥
Jag mätte skor med Felle och Sai idag! Jag som tycker jag har stora fötter! ;s

Kommentarer
Postat av: Sofie

De var inte för att jag gick för djupt ner jag försökte faktist balansera på en bol ;)

2010-09-23 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0