Ghost in the machine

Ellen - Tack! :) Men de är inte speciellt fint nåmer :( ;)




Var nyss i stallet och skulle ge middag men när jag kom dit så hade dom redan fått den! Jag frågade Linn och Fanny om dom visste vem som gett, men dom visste inte. Jag frågade Lisa om de var hon men de var det inte heller ;) Haha, Tack till den personen iallafall! <3
Skolan var iallafall sjukt seg! Iallafall till lunchen, engelskan sög! Vi hade läxförhör/prov och de stod helt still i huvvet ;o Sen hade vi svenska och där läste vi bara :)<3 Men sen var de SO! (n) Vi fick tillbaka våra prov, fick ganska bra resultat ändå men just då kändes de inte som de. Och sist hade vi matte ;( Asså fattar typ inget av de jag håller på med! Jag och Julle satt å snacka skit om Noppa och räknade inte ett piss på typ sista halvtimmen ;) Men sen var de äntligen dags för LAAASAGNE! :D <3 Proppa hela tallriken full! Sen var de bara idrott och musik å de gick fort :)
Senare blir de att natta hästarna och se Smallville. Ha en trevlig fredagskväll ♥



Julles hår är extreeeemt ;) och den "fina" röda bollen i mitten är min ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0