halv död!

Nu är jag ny duschad och magen är full till max! :) Förresten, är de bara min mage som blir helt uppsvälld när jag tränar?! Haha de är helt sjukt så stor den blir x)
Aja, på väg hem från träningen höll jag iallafall på vingla ner i diket och då kom jag på att om en? vecka kommer jag ännu ha ridlektion efter ;o Haha kommer nog inte sitta kvar på hästen speciellt länge ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag försöka komma till sängen på nåt sätt ( antingen blir de att krypa eller så ropar jag upp pappa så han får bära mig ) och kolla lite tv och käka upp chips-resterna från igår :) Tjockt, jag vet! :D
Pusspuss♥


Så kan de gå :s Fast som tur är så hoppar vi inte i terräng på lektionerna! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0