Läxor.... (n)

Tjenis penis! :D

Träningen idag var lugnt bästa för säsongen! Eller i början när vi skulle värma upp gick de rumpa, men dom 2 första gångerna vi körde 2 mot 1 gick de bra, lyckades med att mål enbart med vänster hand (!) MYYSKOO! :D. Fast sista var jag helt borta ;s Och när vi körde match gick de bra i andra för då skärpte jag mig nå enormt jämfört med hur jag spelade första matchen x) HAHA! Men de var bara för att lisa var med oss sen, hon betyder typ tur (y)

Och jag som hade planerat att se Smallville ikväll men nejdå! De finns ju läxor som ska göras ;(

SO, där ska vi läsa 2 sidor och sen svara på frågor.
Matte, Läxa 4. Har gjort typ halva tidigare så har bara halva kvar :)
Engelska, Läsa texten och söka verb och kunna deras former ;s
Svenska, göra färdigt min filmrecension


Wish me luck! ♥



TAGGA MATCH NÄSTA HELG! :D :D <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0