Lycka till Ewe! ;)

Idag efter skolan var jag snabbt hem och proppade i mig lite mer än ett halvt paket ballerina och sen for jag till stallet, red i 40 minuter och sen satte jag ice-gel på pilles ben och sen cyklade jag hem som en idiot! Var hemma kvart över 4 så de var bara hoppa i träningskläderna och iväg till sporthallen ;) Haha liiiiite stressigt var de!
Träningen gick iallafall bra :) nu börjar lite skott sitta och gick lite bättre när vi spelade än de gjorde sist (y) Och så lovade jag Ewe att jag ska komma på hennes begravning om hon inte överlever :) Hon åker utomlands imån ;)
Nu ska jag nog kika lite på läxorna :( eller så kollar jag Wildfire istället :D (y)
Puss♥



Bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0