14 682

Kom alldeles just hem från matchen, dom förlorade ganska stort. Tror det blev 4-0 men hängde inte med så bra så är inte helt 100. Hursomhelst så började jag spela på Julias IPHONE i slutet av matchen, FingerSlayer som vanligt! Och jag förlorade aldrig, helt sjukt. Mitt rekord tidigare (som ingen slagit;)) var 1 998p och idag så blev det 14 682p (!!!) och jag dog på värsta sämsta sättet. - Jag och Julia hade börjat gå ut från IPparkeringen och så hade jag just sattit fingret mot skärmen samtidigt som jag trampar i en grop och då studsade fingret upp och så dog jag :O Det kallar jag SURT! Fyfan.
Nu ska jag sura resten av kvällen framför nån film tillsammans med min sommarkaka. Hejdå.
men kolla, den här vill jag ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0