Active!

Idag har jag gjort mycket! Eller mer än vanligt iallafall. Steg upp vid halv 8 och for och gav mat åt Nutella och Pilgrim och sen hem igen och sov nån timme. Senare for Elin, Matilda och jag till tullstranden, vattnet var sjukt kallt men doppade hela mig iallafall.
Sen for jag och Elin till stallet och red, bara skritt runt i Haapakylä. Myyysigt. Gjorde honom snygg igen. Blå-röda Agria-schabraket, svarta senskydd fram och en röd och en blå linda bak :) Plus att jag hade en röd tröja på mig :D Sååå snyggt!  Och sen när vi ridit grillade vi där litegrann.
Nu har jag dushat och ska klä på mig litegrann och sen ska jag se Love Actually (som alla redan verkar ha sett :O) och bara mysa under täcket. PUSSS!♥


- Siekas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0