Bildlöst.

Nu är jag trött!
Har vaknat halv 7 och sen farit till Happis med bussen och varit där och shoppat. Kom hem typ halv 7 (haha) och sen bar det iväg till stallet där jag ridit och nattat. Kom hem för 20 minuter sen.
'
Som vanligt shoppade jag för alldeles för mycket pengar, här ska vi inte avslöja hur mycket men det var mer än jag egentligen hade, trots det fick jag inte med mig så mycket saker hem. Köpte röda benlindor och linimentgel åt Pilgrim, lite kläder, lite smink och en väska. Och jusstja, ett nytt DYRT halsband och två tuggben åt Ruff. Hade även haft med mig en eller två hamstrar om det inte varit en 18-års gräns. Haha.
'
Ridturen idag gick hemskt, Pilgrim drog två asfeta bockningar och var helt barbacka. Det var ett under att jag lyckades hålla mig kvar men tanke på att andra gången satt jag och smsade och hade långa tyglar och allt. Men Matilda hade iallafall roligt ^^
'
Nu blir det HP och den flammande bägaren och TWIX, jusste, köpte twix också! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bilder på det du köpt:)

2011-08-20 @ 10:11:27
URL: http://juliamakitaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0