But I'm flying so high, high off the ground - when you're around

Regn, regn och ännu mera regn.
Såklart hade Pilgrim inge täcke på och stackarn sjönk ihop jätte mycket med ryggen när jag kände på den. Han fick stå inne och värma (torka) sig med ett fleecetäcke och lite hö innan jag satte ut han igen med täcke på. Min fina lilla snuttis! ♥
När jag kom hem började jag städa min garderob, tog ut ALLA kläder och nu orkar jag inte sätta tillbaka dom igen. Haha. Skulle ju städa mitt rum också men gör det i helg istället då jag ändå byter (läs: därför att jag inte orkar nu).
Nu blir det lite True blood, sen ansiktsmask och lite mer True blood och efter det dusch! Och sen HP, hihi. Får se om jag orkar stiga upp till skolan imån. PUSS ♥


Börjar bli lite bildbrist här men tänk rubriken och bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0