'Cause we like having fun at other peoples expense

Mitt förra inlägg stämde inte riktigt.
Efter skolan var jag med Emil en stund, sen var jag till stallet och red. Det spöregnade så red i ridhuset och det gick helt oväntat bra! Han blev helt mjuk och fin och satan vilka flyttningar han gjorde!!! Wow, ponnyn kan när han vill.
Sen for jag ju och kollade fotboll, men Matildas lag förlorade inte så då fick jag skratta åt Pol istället, hihi.
Och sen for jag, Sofie, Lisa och Emil hit och såg film. När filmen var slut typ for Lisa och Sofie hem och en stund senare for Emil.
Nu är jag sådär löjligt glad igen och ska kika på lite bloggar och sen ska jag nog lägga mig, hade tänkt kolla tjejernas match imån. Haha vilken fotbollstönt jag har blivit ;)
arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0