Filmtips!

Green Lantern: Hyfsat bra film, eller nej. Ganska dålig faktiskt. Men jag ääääälskaaaar Ryan Reynolds och Blake Lively är ju inte så dum hon heller så var tvungen att se den. Den är lite för sci-fi för min smak. Men funkar att se om man inte har annat för sig eller bara vill se lite på Ryan (och hans mage;))
'
I am number four: Lite konstig film men ändå bra. Fina Alexander Pettyfer och Dianna Agron är med vilket gör hela filmen. Den slutade ganska "fort" så det måste ju komma en uppföljare (kanske redan är en på väg?) Men hursomhelst är den sevärd och ganska mysig stundvis :)
'
Life as we know it: Så fin film! Måste ses minst 73 ggr :) Josh Duhamel och Katherine Heigl har huvudrollerna och båda är ju helt fantastiska! Verkligen en helt perfekt film som alla måste se :)
'
Nick and Norah's infinite playlist: Såg faktiskt denna film alldeles just. Hade läst boken tidigare och båda två är helt okej! Haha filmen var lite äcklig faktiskt, Lisa som inte gillar toy borde inte se den. Haha. Nej men den är lite mysig och funkar bra som fredagsfilm :)
'
Förlåt för bilderna! Men kopierade dom bara från Google så dom är olika storlekar men jag orkar inte bry mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0