Första skoldagen avklarad.

Vårat nya schema var bättre än jag trott det skulle vara. Fredag har vi bara 4h skola och vi har mycket långa raster som blir perfekta när vi får våra datorer. Fast vi får dom inte förrän i mitten av september, sämst! :(
Det som inte är sådär super är att jag fick nere skåp (!) sjukt hemskt, haha! och att Ingela är borta. Fast vikarien verkade helt okej så jag ska nog överleva.
Tar ju ett tag innan man fått nya schemat in i huvvet så det vore schysst om nån kunde smsa och påminna mig imån att jag har HK direkt på morgonen ? (a) Hihi.
Nu ska jag iväg till stallet och rida min fina. Blir uteritt med Elin i det fina höstvädret! (y) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0