Happis shopping

Bred och ganska kort tshirt från Gina. Lite transparent skjorta från H&M (dock inte riktigt samma färg som den har på bilden). Ett par leggings från Gina. 2 ansiktsmasker och ett nagellack från Seppälä. Puder och saltvattenspray från Kicks och en väska från Seppälä.
'
Det var det mesta. Haha nu får jag ont i magen med tanke på hur mycket pengar jag slösade och hur lite jag fick hem.
'
Förlåt för bilderna men kameran blinkade med lågt batteri-symbolen så jag kände mig lite stressad för jag oooooorkade inte ladda batteriet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var jag som skrev att jag ville se vad du hade köpt:) Sjukt snygg t-shirt :DDD

2011-08-20 @ 20:07:46
URL: http://juliamakitaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0