Now it's over.

Det har känts onödigt att blogga dom 2 senaste dagarna då det enda jag har gjort är att sitta inne framför tven *stolt*. Hursomhelst så tyckte jag så synd om mig själv i torsdags så jag bestämde mig för att ladda ner sista hp filmen trots att den är usel camkvalité. Men jag hittade ändå en hyfsad bra version och då legade jag igår kväll på soffan och storböla när filmen tog slut. Haha. Jag visste ju hur den skulle sluta men nu när allt är slut känns det så hemskt.(Kanske borde fixa mig ett HP-marathon nu innan skolan börjar!)
'
Idag kändes foten bättre så for och hade morgonjouren och red Pilgrim.
Skrittade ju bara och jag kan ju inte säga att det gick sådär överdrivet bra, sist jag red han var ju i Överkalix. Han verkade ganska stel och lite stum i munnen men då red jag också med lektionstränset utan nosgrimma..
Nu ska jag se lite Wildfire och bara ta det lugnt. Det började komma såntdär äckel-klet nu igen när jag kom hem från stallet så får väll ta en ipren och vila tills imån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0