Take a look at my life, all black

Haha idag har typ varit sämsta dagen i världshistorien!!
Skolan började och jag fick nere-skåp som ni redan vet, sen var jag tvungen att cykla till stallet (jag har blivit lite bekväm på senaste tiden, ja) och så var det inte ens kul att rida! Eller okej det var faktiskt ganska kul men absolut inte skönt, hade sån extrem-träningsvärk i muskeln som jag kallar ridmuskeln (därför att jag inte vet vad dens riktigt namn är). Nu tappade jag tråden men hursomhelst så gjorde det galet ont när vi travade, haha usch! Och sen så hade inte ens hästarna fått mockat så då mockade jag åt Pilgrim, och inte nog med det! Jag mockade även åt Nutella. Var ju såklart tvungen att cykla hem också och nu är jag så trött att jag bara vill gå och krypa ner under täcket. Men nej, jag ska hänga upp tvätt, äta och åtminstone se ett Pretty Little Liars-avsnitt.
'
Bara för att det här är ett "världen suger"-inlägg får ni ingen bild (läs: därför att jag inte orkat ta någon;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0