What am I supposed to do when the best part of me was always you?

Dagarna går fort, snart börjar skolan igen. Vet inte riktigt vilken dag men jag tror att det var den 24de? Isåfall är det inte ens 2 veckor kvar innan vi börjar skolan och får betyg... och dator! :D Haha.
Kom hem vid halv 8 från Matilda och då gick jag och la mig igen och sov till halv 12 - SKÖNT! Och sen har jag fixat käk och sett sista avsnittet i 5e säsongen av Supernatural. Bara en säsong kvar. Eller det kommer iaf en till men den har inte haft premiär än :p
Senare ikväll ska jag pallra mig iväg till stallet och rida Pilgrim och sen natta hästarna och när jag kommer hem kanske jag ser en film eller något. Kommer nog somna tidigt för jag har sovit otroligt dåligt inatt! :O
bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0