Dan före dan före doppare-dan!

Idag är ingen vanlig dag för idag är Mayas födelsedag, hurra, hurra, hurra! Busungen fyller två idag och snart blir hon storasyster också! :)

Idag har varit en riktigt bra dag! Skolan bestod av först bio och sen utdelning av betygen. Filmen var så sjukt jävla bra! Crazy, stupid love. Blev sååååhääääär glad när jag såg att Noah från The Notebook var med! Blev ju somsagt nöjd med betygen också.
Efter det gick jag och Elin runt på byn och köpte julklappar, hittade allt så nu är jag klar! Sen kom Emil också och köpte lite julklappar (med våran hjälp förståss!)
När vi hittat allt for vi hem till mig och.. ja, vi gjorde inget speciellt, haha. Efter många timmars hungrighet for vi till Labonte och käkade och sen for vi hem hit igen och gjorde inget speciellt den här gången heller, hade bara allmänt kul :)
Sen kom hela feta familjen hem och vi for och julhandlade, därefter fick pappa skjutsa mig till stallet där jag myste och tempade min Prince Charming (borde döpa om han, tyckte det passade alldeles utmärkt!) - inge feber här inte, han låg på finfina 37,4°.
Nu ska jag se film och mysa med mig själv. Puss ♥



Emma Stone är ju inte så dum hon heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0