Julklapparna!

Eftersom alla håller på och skryter om sina många och fina julklappar tänkte jag att jag också borde göra det! Dock fick jag inte så många iår..
Här har vi en bild på allt förutom det svarta dressyrschabraket och dom svarta lindorna jag fick av Elin och Matilda och ett halsband från farmor.
Svart eyeliner, ögonfransborste(?), parfym och "matchande" bodylotion, bodyscrub med "matchande" bodybutter, 200kr, 300kr refill, fick även en gullig bonus av Halebop så just nu gossar det 400kr i mobilen :)
Haha bjuder på en liten skelbild, kändes onödigt att sminka sig när vi bara var ensamma hemma och håret var blött ;)
Och jusste, här är linnet jag glömde visa. Ni som ville se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0