MAT MAT MAT!!!

Har varit lite dålig på att blogga nu på sista tiden har jag fått höra, ska försöka bättra mig!
Idag har vi fått veta vad vi ska få för betyg i endel ämnen, måste ju som säga att jag är hyfsat nöjd. Efter skolan for jag med bussen till stallet och red ut en sväng med Elin. Sen hade jag tur och fick skjuts hem av Ricko och Ellen, pappa skulle typ inte komma förrän 7 och hade ingen större lust att gå i dehär skitvädret..
Nu ska jag laga ihop nåt käk, är dödshungrig. Det enda jag ätit idag är typ två gafflar lax frestelse och en twister men den borde inte räknas för det är ju is och is = vatten.. Jag vet hur alla sitter och antecknar nu också, haha.
Mat var det ja! Får se om jag orkar redigera basketbilderna till ikväll men annars kommer dom kanske upp under morgondagen.
Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0