Sorority Row

Har haft fullt upp dom senaste dagarna så har inte hunnit blogga. På fredag var jag med Matilda till Happis och shoppade lite sen var jag och red Pilgrim i ridhuset lite på kvällen. Igår for jag till stallet tidigt och red ut med Matilda till ängarna nere vid storavägen, skiiiiitkul! Sen hade jag konfaläsning och sen for vi till Överkalix på julbord, maten var inte nå speciellt men älgarna var ascoola! Typ som hästar, man kunde mata dom från handen och klappa dom på huvvet :) När vi kom hem från Överkalix for jag till Elin och sen kom Emil dit också, vi såg en skräckfilm som hette Sorority row. Det var faktiskt jätte bra (y)
Nu ska jag se lite film tills de är dags att gå till sporthallen. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0