Tisdag.

Blogg.se har gjort om "Spara & publicera"-knappen. Är det gjort nyss eller är det bara jag som är ouppmärksam? ;)
Idag har varit allt annat än bra! Jobbig skoldag och en äckelträning, vill spy bara jag tänker på den! Men nu lägger jag den bakom mig och kopplar av framför teven. Om jag ska vara exakt så framför TV1000 Action, en kanal vi egentligen inte ska ha men den syns och jag klagar inte, även vanliga TV1000! :D Det verkar vara någon gammalkrigs film, riktigt gammal... Typ som Troja :)
Ska göra färdigt engelska läxan också, om Meredith Michaels-Beerbaum (haha stavade jag rätt nu?) och sen blir det att dejta kudden.
Förresten så är ni dåliga på att använda blogresponsen.. Fråga på bara, vad som helst! :) Ni kan vara anonyma.. Fast helst inte ;)
Meredith Michaels-Beerbaum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0