Give your dreams the wings to fly

Har bakat pepparkakor idag på HKn! :) Fast nu har alla typ gått sönder :(
Iallafall så fick Lisa en ängelpepparkaka av mig och då sa jag att det var för att hon är som en ängel för mig. Då frågade Elin vad jag skulle ge för papparkaka åt henne, då plockade jag upp en gris ^^ Hihi!
Snart har jag iallafall träning. Med lasse. Fast vi skulle spela mycket så, haha :) Sen på lördag har vi match mot Vråken, utan Julia och Linnea :( Men vi spöar skiten ur dom ändå ;)
Får se om Emiiiil kommer hit nå ikväll också.. Förresten är de ju första december idag och nattöppet i affärerna, ska nog kika på en julklapp åt mamma om jag orkar efter träningen :)
Puss ♥

gamla bilder men dom är iaf större :) btw, så fixar Matilda nog lite nya basket bilder ihelg! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0