Pilgrimmen

Nu känner jag mig duktig - första betygen är helt okej-bra, detta är det 4de blogginlägget idag, jag har ridit 2 hästar och inte stressat ett dugg! Plus att imorgon är det jullov!
Hursomhelst, först red jag Julle. Noora frågade om jag kunde rida han på måndag (?) och snäll som man är sa man ju ja. Det gick väll inte speciellt jätte bra, han är speciell den där hästen men ack sååå charmig!
Sen åkte Elin hem och lämnade mig ensam :( Eller först hjälpte hon mig att kratsa Pilgrims hovar (y) haha. Iallafall så bestämde jag mig tidigare att Pilgrim skulle få ett tungt dressyrpass då han fått lite dåligt med motion tidigare (a). Red ungefär 1h i ridhuset med dressyrsadeln (älskaaaar den, det känns mer som "dressyr" när man har en sån sadel och kan ha riktiiiigt långa läder!), jobbade extra mycket med galoppen idag och det gick jätte bra. Lillgubben blev ju svettig! Fast så börjar hans vinterpäls också visa sig nu :)
Nu ska jag äta lite chokladdrömmar och pilla lite på en ny design :) Puss♥


Fick ett paket från Ida idag med lite nya bilder på Maya. Se så långt hår hon fått! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0