Fredag igen.

Denna helg blir en lång helg (y) eftersom vi är lediga på måndag också. Otroligt skönt med en extra dag, behövdes verkligen. Den här veckan har gått extra tungt känns det som iallafall.
Idag har jag gått till stallet (duktig Stina) och så red jag ute i paddocken, först var han lite springig och ville inte svänga av från spåret men på slutet blev han jätte fin och mjuk. Han bockade inte heller (y) eller jo, men bara en gång när det föll snö från staketet och då blev han ju lite rädd :)
Matilda fotade men bilderna blev inte speciellt bra.. Men de var för att vi inte hann pröva olika inställningar.
Nu ska jag spendera kvällen med att kolla Heartland och äta nyttigt "godis" :)
Hoppas ni får en bra fredagkväll och helg, puss ♥


Äckligt suddig men man ser ju att det är en häst iallafall, och att min skänkel ligger för långt bak ;S Ajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0