I am bored.. :(

Nu har jag sett KSKs match, dom vann. Och så har jag tjockat mig så att jag håller på spy. Och jag har också sett en film, men nu tog all fantasi slut... VAD SKA JAG GÖRA?
Har funderat på att göra om bloggen igen, alltså - ny header, ny bakgrund, nytt allt. Måste bara ta tummen ur röven och börja, men jag har ingen lust. Eller inspiration för den delen. Så det blir nog inte ännu, kanske när jag kommer hem från Linköping. TAGGA LINKÖPING :'D
Har till och med lyckats skrapa ihop lite pengar att ta med dit - mamma satte in 900 svenska kronor på mitt kort idag + att Matilda E är skyldig mig en 50 lapp för en nattning + att jag har jääääätte mycket tomburkar att panta så om jag har tur följer det med 1000 svenska kronor till Linköping. Hööks, here I come :)
Och ni som tycker att 1000 kronor inte är speciellt mycket så ska ni veta att jag aldrig ägt mer än 2000 kronor i hela mitt 14åriga liv ;) Yeeeah..
Nu ligger Ruff och gruffar på soffan och vill att jag ska komma och klia honom på magen så HEJDÅÅÅÅÅ.. ♥
Och förrästen så kanske jag ska hoppa snoppis imån (y) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0