I think about you baby

Har just trotsat kylan för att gå ut med Ruff. KALLT säger jag bara ;s
Kylan kan ta och sticka någon annan stans, typ till afrika. Dom skulle säkert tycka det var häftigt med snö och jag skulle mer är gärna dela med mig :) Haha.
Iallafall så ska jag INTE gå ut något mer idag, mamma fyller ju år idag så ska snart gå ner och äta tårta och sen blir det Heartland och klockan 22 är det Cougar Town och det vill man ju inte missa ;)
Puss ♥



Mamma gjorde sin tårta finare än min blev ;( Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa grattis till henne! Jag såg dig där ute du tyckte säkert att jag var konstig när jag gick och det så ut som att jag pratade med mig själv men jag pratade i telefon och hade hörlurar därför såg det helt puckat ut :)

2011-02-15 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0