Match mot Boden :)

Haha imorse ringde Julia och väckte mig vid halv 9, och så bara la hon på. Direkt efter kommer det ett sms, där stod de; Svara inte. Så jag lixom bara okej, och somnade om. Sen väcker pappa mig igen och säger att det står någon tjej i hallen som undrar om jag ska spela idag, tjejen visade sig vara Anna. Så de var bara hoppa upp och snabbt slänga ihop lite grejer och åka till Boden. Kan ju säga att jag glömde ungefär hälften av grejerna, till exempel så tog jag shampo och balsam men ingen handduk. ;)
Och matchen gick ju lite som den gick, vi vann med 102-46 (?) men jag gjorde inte speciellt mycket, fick 5 fouler men seket måste ha missat en för jag åkte inte ut. Fast domarna sög så ibland blåste dom foul utan att jag ens rört i tjejen ;s Haha.
Nu är jag iallafall hemma och ska ta de lungt resten av kvällen :) Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0