Underbar dag! :')

Idag har varit en heeeelt perfekt dag (y)
For till stallet vid 1? med Matilda och så kom Elin också, först fotade vi hästarna i hagen och sen red jag och Elin Pilgrim och Nutella på ängen, fast inte där längst bort vart alla andra hade ridit, vi red i mitten :)
Iallafall så red jag helt barbacka (kommer inte ens ihåg sist jag red helt barbacka ute ;o) och Matilda fotade. Det gick jätte bra och Pillis var lagom pigg, men sen på slutet fick han nå syk så jag flög av en gång (och när man landade i snön var det som att landa i Elins säng :')♥) och sen höll han på hoppa och studsa lite men då satt jag kvar. Det var iallafall värsta bra ridpasset. Matilda fick tillochmed en film på när jag flög av ;)
Sen fotade jag när Matilda och Elin red Ella och Sickan och sen mockade vi och så hämtade Jim oss :)


Kommentarer
Postat av: aaaaaannnonyyyyym

Vilka snygga bilder? Vem har tagit dem? Du har visst glömt å skriva de?!!!!! :D riktigt bra är hon juh! ;D yeye :D (Y)

2011-02-23 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0