25 dagar

bara för att alla har sånahär :)

– En bild på mig + 10 fakta om mig
– En person jag vill träffa just nu.
– Min favorit årstid och varför.
- En bild på någon i din familj
– Mina mål/drömmar/önskningar.
– Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
– Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
– En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
– En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
– Någonting jag oroar mig för.
– En bild på ett ställe jag vart på.
– Mitt drömbröllop.
- En bild på din fritid
– En bild på mig själv för ett år sen.
– Någonting jag ångrar.
– Innehållet i min väska.
– En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
– Vad jag åt idag.
– En bild på det jag köpte senast.
– Min favorit film.
- En tokig bild
– En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
– Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
– Mitt favoritprogram – och varför.
– Min favorithögtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0