28 Januari ♥

Bästa datumet (y)

Idag har skolan varit typ bäst ;S
Det kändes som att engelska provet gick bra och på SOn fick vi tillbaka proven vi gjorde igår och där hade jag alla rätt :) På idrotten ägde vi ut killarna i brasse, gjorde till och med ett mål (och alla som känner mig vet att jag aldrig gör det) och så hade vi en askul musiklektion, haha. Och Julia svek mig inte heller ♥

Och det var jävla synd att jag inte skulle till stallet idag för det är ju varmt ute, men förhoppningsvis är de lika skönt imån (y)

Senare ikväll är jag ju hos Elin men det kan hända att jag snabb-bloggar därifrån också :) Puss ♥


+
0.1 :O Och det var ännu imorse före klockan 8 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0