Barnprograms ledare! ;)

Ellen - Ja, det ska jag göra! :D ♥




Idag red jag ut med Nunnorna (Matilda & Ella) och Extrem-sportarna (Elin & Nutella) :)
Vi red efter vattenfalls-vägen och det gick hur sjuuukt jävla bra som helst! (y) Han var helt lagom idag! Han bockade inte en enda gång!
Och han gick att öka hur bra som helst, både i traven och galoppen, och han gick att sakta av också! ;) Haha och så var de skit kul för på hemvägen så ökade jag traven och vände mig om för att kolla att Elin och Matilda hängde med och så galopperar dom båda efter Pilgrim medan han travade! :'D Fina lilla häst! ♥
Nu märks det verkligen att han blivit 9! :)







Elin kastade bajs på Pilgrim :(..  x)

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahaha aika sessig bild på mig och snorris! :D

2011-01-02 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0