Bilddagboken

Nu är min BDB igång igen, hoppas bara att jag inte glömmer bort den. Man kan aldrig vara riktigt säker ;) Funkar inte att länka till den men heter iaf stinakeskitalo där :)


Idag var jag faktiskt ut en sväng och fotade lite bilder, solen gjorde träden sådär fint rosa så kunde inte låta bli :) Men solen var så lågt ner och grannarnas dumma hus var ivägen så kunde inte ta så mkt bilder, och bara högt upp. Alltså i trädkronorna :( Menmen, lägger in dom ändå :)

Vid 4-5 tiden ska jag till stallet och rida också :) Blir i ridhuset för det är så kallt :( -25! Hatar verkligen kyla! För mig skulle inte vintern vara något problem, tvärt om, jag tycker det är jätte mysigt med snö! Lixom rida ut och plumsa, åka skoter och så, men det är ju så jävla kallt! Det räcker med -10, -25 är bara för mycket!





Rosa träd :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0