Fredagsmys.

Nu är första skolveckan efter lovet avklarad.
Skolan gick fort idag och efter den var jag med Linnea och Lisa till kommunen och sålde lite lotter till basketen, när jag kom hem gick jag snabbt ut och fotade (tidigare var det jätte fina rosa moln på himlen men dom hann försvinna innan jag kom ut) och sen har jag bara suttit framför datan och kollat film :)
Ikväll blir det att kolla en ny film, Elvis and Anabelle, och sen ska jag lägga mig ganska tidigt eftersom vi har match imån och jag är dödstrött redan nu.
Justfan, ska till stallet också på nå möte, tänkte fara och kolla match på sph ikväll men det och mötet är samtidigt så då får jag skippa det :( Pusspåer ♥


- En av dagens bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0